lauantai 8. helmikuuta 2014

unelmakengät valmistujaisiin!

Mä en oo enää vähään aikaan ostanut, tai oikeastaan edes juuri käyttänyt korollisia kenkiä. Syyn osaa varmaan kaikki arvata - sen ensimmäisen kerran jälkeen, kun korkkareilla joskus kouluun pyöräilin, totesin että ei enää ikinä. Vaikka nykyään himoitsen enemmän matalia kenkiä, tennareita ja sandaaleja ja muita, oon kuitenkin luvannut itselleni vielä yhdet korkkarit: kengät valmistujaisiin. Jotkut päheet monot, joissa astella hakemaan tutkintoni ihmismassojen hurratessa. No, eilen mun silmät osui aivan täydellisiin kandidaatteihin tähän suurensuureen tehtävään, ruotsalaissuunnittelija Jennie-Ellenin suloisiin Nail -booteihin. Tolppakorkoa, nilkkamittaa, avokärkeä ja läpinäkyvää muovia, ah.


Kengät: Jennie-Ellen, Tausta: Patternity

Olisin jo ostanut nää heinäkuun juhlia odottamaan, mutta 130 punnan hinta + kympin postarit ja mun nykyinen rahatilanne ei ihan mee yhteen. Toisaalta mun tsägällä nämä on sitten keväämmällä loppuunmyyty, kun vihdoin antaisin itselleni luvan törsätä. Pööh. Onko kukaan nähnyt vastaavia vähän edullisemmin? Valmistujais-asua muuten en olekaan yhtään miettinyt, mutta jos kengät on läpinäkyvät, niin luulisi että mikä vain sopii ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...