torstai 13. maaliskuuta 2014

where did winter go?

Moikka! Ajattelin tehdä pienen "ajantasalle" postauksen, kera muutaman sekalaisen kuvan kuluneelta kuukaudelta. Tuntuu että tässä on ollut taas niin paljon kaikenlaista, ja helmikuun viikotkin vaan katosi jonnekin. Mulla on vieläkin sellainen tunne, että olisi vasta tammikuu... Tosiasiassa Lontoossa kevät on päässyt jo kunnolla vauhtiin ja mulla on koulua enää 2,5 kuukautta jäljellä. Kokonaisuudessaan.


Tiistaina oli yhden raportin palautus, jota työstin vielä samana aamuna hiki hatussa. Kyseessä on ehdottomasti sekavin tekele minkä olen ikinä yliopistoaikanani väsännyt, mikä johtuu varmaan siitä että vielä päivää ennen aika monta juttua oli epäselvinä. En mä tahallani jättänyt sitä viimetippaan, vaan muiden kurssien työt on imaisseet kaiken ajan... myös sen vapaa-ajan. Pientä kiitostakin on uurastus toisaalta tuottanut: mut ja bisnesideani palkittiin "commercial future" stipendillä, ja mut myös valittiin esittämään Adidas design projektini itse firmalle... Tää on edessä varmaan ens kuussa, ja mua jännittää jo nyt! Olisi mega siistiä saada joku harjoittelupaikka tai vastaavaa Adidakselta, koska se tukisi mun suuntausta :)


Ai niin, ja mulla puhkesi pyörän kumi kolmatta kertaa viikon sisään. Ennen tätä mulle oli käynyt näin kerran elämässäni, vaikka pyörän selässä oon ollut skidistä saakka. Ja nyt kolmesti yhdessä viikossa, on siinä oddsit. Mut on kirottu, muuta syytä näin naurettavan huonolle onnelle en keksi. Tai ehkä pitäis vaan laittaa renkaat vaihtoon... Tai ehkä lontoolaiset voisi lakata viskaamasta ne lasiset kaljapullonsa tielle, kun juoma on nautittu. Tuokaa joku pliis suomalainen pullopanttisysteemi Englantiin.


Tulevaisuuden suunnitelmien kanssa on taas soudettu ja huovattu. Päätettiin ensin siirtää Lontoosta lähdön ajankohtaa keväälle 2015 tän tulevan syksyn sijaan, mutta eilen sitten mietittiin että jos nyt kuitenkin se alkuperäinen idea olisi paras, eli syys-lokakuussa lähtö. Tähän vaikuttaa nyt niin moni asia, vaikea edes selittää paljastamatta mitä on suunnitteilla - kaikenlaista säätiloista raha-asioihin. Reissuun olisi joka tapauksessa tarkoitus lähteä, suureen sellaiseen :)


Oon muuten nyt jo jonkun aikaa yrittänyt saada ajatuksiani sanoiksi valmistumisesta ja kaikesta siihen liittyvästä - eli vähän diipimpi postaus saattaa olla lähipäivinä tulossa...

2 kommenttia:

  1. Jes, ei oo oikeesti mitään parempaa kun kovan työn tuomat tulokset!, onneks olkoon siis ja törkeen hieno toi Adidas juttu! Tässä itse kullakin valmistumisahdistusta/jännitystä ilmassa, ois ihanaa lukea vähän muiden fiiliksiä! :--)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huu kiitos!! Ja jep, valmistumiskelailuja (panikointia?) luvassa ihan pian :p Apua mihin nää kolme vuotta on menneet??

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...