lauantai 10. toukokuuta 2014

My prints/spring 14

Olin eilen 11 tuntia koululla ja juoksin valehtelematta ympäriinsä koko päivän. Kasilta oli pakko lähteä kotiin, koska unohdin mun pyörän valot ja kotiin oli päästävä just ja just ennen pimeän tuloa. Sana stressi alkaa tässä vaiheessa olemaan aikamoista vähättelyä, nyt puhutaan jo lopun paniikista - vajaa kaksi viikkoa jäljellä!

Tässä kuvia mun lopputyöni printeistä, joiden parissa oon nyt ahertanut parin kuukauden ajan. Inspiraationa kaukaiset seikkailut, tutkimusmatkat ja trooppinen luonto. Seikkailumieli, värit ja leikkisyys; rento ja utelias ote elämään.


Mitä mieltä?

Mun tulevasta aikataulusta sen verran, että meillä on parin päivän päästä mun koulu-uran vika koe, ja parin viikon päästä perjantaina on sekä design juttujen että bisnesplanin eli kandin työni palautus. Tuo jälkimmäinen on se joka on vähiten kasassa - pitää ottaa kova loppukiri.

Tämä on ihanan kamalaa aikaa.

2 kommenttia:

  1. ihania! pukisin minkä tahansa noista koska vaan.

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...