sunnuntai 18. toukokuuta 2014

Viimeinen opiskelupäivitys

Moikka! Kuten varmaan arvaattekin, mä vietän aika armotonta opiskeluviikonloppua, mutta ajattelin kuitenkin tulla pikaisesti päivittelemään miten kaikki menee! Paljon tässä viimepäivinä oon saanutkin aikaan, niin kandini kuin design jutut kuroutuu pikkuhiljaa kasaan. Vaatteetkin on valmistunut suurimmiksi osin, käyn huomenaamulla yhdellä tehtaalla pikkujuttuja viimeistelemässä, mutta sitten prototyypit on valmiina! Tiistaina olisi tarkoitus nappailla niistä kuvia, yksi mun kämppiksistä suostui malliksi.

Tän viikonlopun oon kuitenkin enimmäkseen viettänyt kandintyöni eli yrityssuunnitelmani parissa. On tosiaan aika tuskallista olla sisällä näppäimistön hakkaamisen ja spreadsheettien parissa kun ulkona on lämmintä ja aurinkoista, varsinkin kun mun astetta rennommin opintonsa ottavat kämppikset on tuolla jo rentoilemassa kattoterasseilla...Dalston Rooftop Park on avattu taas! Toisaalta eihän tää niin kamalaa ole, tätä hommaahan on enää ihan pari päivää jäljellä - neljä ja puoli tarkalleen - eli kohta mäkin pääsen relaamaan :)

 
Esimakua mun pyöräilyvaatteista! Nämä leggingsit on ihanan pehmoista, supermukavan tuntuista lycraa, ja niissä näkyvä printti syntyi lihansyöjäkasvista, josta nappasin kuvan viime syksynä Kew Gardensissa. Leggingsit pitää vielä viimeistellä siellä tehtaalla, kun tarvittavaa välineistöä ei meidän koululla ollut...
 
 
Teeppareita ja toppeja mun designeilla - voi kun olisi rahaa teetättää näitä vielä lisää!
 

Ja tältä näyttää yrityssuunitelmani nyt. Ei varmaan tule yllärinä, ettei munlaisella kälättäjällä ole ikinä ongelmia saada tarvittavia sanoja kokoon, vaan päin vastoin niiden karsiminen tuottaa yleensä suurta tuskaa. Tässä lopputyössä meillä ei onneksi ole yläsanarajaa, mutta veikkaan, ettei meidän kurssinjohtaja ihan hyvällä katso, jos loppusaldona on 20 000 sanaa...

Nyt takaisin tuon bisnessuunnitelman pariin! Pitäkää mulle peukkuja pystyssä että kaikki menee viimeisissä ponnistuksissa hyvin :)

2 kommenttia:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...