sunnuntai 1. kesäkuuta 2014

Jersey calling.

Aamuyöllä suuntaan takaisin tälle valloittavalle pikku saarelle:


Kuvat Jerseyltä, elo-syyskuun vaihteesta 2012. Samoihin maisemiin siis matka nytkin, harmi vaan, että tällä kertaa ei taida säät tuon viime reissun tapaan suosia. Tuleville viidelle päivälle on lähinnä luvattu pilviä ja sadetta...

Muutenkin täällä Briteissä on ollut aika tylsät ilmat jo parin viikon ajan, ei oikeastaan edes tunnu kesäkuulta. Aurinko pilkottaa aina pienissä erissä, ja niinä pikaisina aurinkoisina hetkinä ryntään aina kiireen vilkkaa parvekkeelle, kirja kädessä ja arskat nenällä. Mutta joka ikinen kerta suurin piirtein siinä vaiheessa, kun oon saanut tärkeimmät ihokaistaleet liisteröityä aurinkorasvalla, synkät pilvet pilaa kuviot ja vaihtoehdoiksi jää viimassa värjöttely tai suosiolla sisäpuuhiin siirtyminen. No, ainakin oon saanut tänään siivottua, imuroitua, pestyä pari koneellista pyykkiä, niin ja osallistuttua yhteen t-paita printti kilpailuun! Jos haluatte helppiä mua kohti voittoa, niin käykää tsekkaamassa mun printti TÄÄLLÄ ja painakaa siinä vieressä olevaa "I like this" -nappia!

Nyt mä aloittelen pakkaamaan lentolaukkua - oli huonot säät tai ei, oon silti innoissani paluusta Jerseyyn. Vaikka täytyy myöntää etten oo ihan yhtä innoissani tosta tulevasta klo 2.30 herätyksestä...

2 kommenttia:

  1. mikä se sun koulus nimi on siellä lontoossa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. London Metropolitan University (Business school) ja design departmenttini oli The Cass school of art and design!

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...