sunnuntai 29. kesäkuuta 2014

Kulunut viikko kuvina

Tämä viikko sisälsi turisteilua, terveellistä ruokaa, kanaalinvarsihengailua, roof top baareja, aurinkolasishoppailua ja kirjakauppoja. Ruotsin vahvistukseni lähti varhain tänä aamuna kotiin, ja voi että on suru puserossa, vaikka omakin loma on sentään vielä edessä. Olen tänään vähän melankolisena tuijottanut jakso jakson perään Orange is the new black:iä, syönyt jääkaapin viimeisiä rippeitä ja koittanut pakkailla. Virossa näyttää ennusteiden mukaan tyyliin satavan joka päivä eikä lämpötilatkaan kovin kummoisilta näytä, enkä siksi oikein osaa oikein päättää että pitäisikö pakata shortseja vai neuleita.

Mutta on mulla hyviäkin uutisia: yliopiston tulokset saatuamme voin nyt onnellisena todeta, että todella valmistun kuukauden päästä vahvalla 2.1:llä! Vikavuoden saldosta olen erityisen ylpeä - kolme A:ta ja yksi B. Niin, ja olen vihdoin onnistunut saamaan työharjoittelupaikan: aloitan osa-aikaisena markkinoinnin ja designin parissa heti lomani jälkeen, eräällä urheiluvaatemerkillä. Lisäksi kävin työhaastattelussa yhteen liikkeeseen, jonne haluaisin osa-aikaiseksi sinnekin. Kuulemma haastattelevat kuitenkin suuren litanjan ehdokkaita, eli en halua olla vielä liian toiveikas... No, ainakin mulla on nyt yksi duunipaikka odottamassa!

Tässä muutama fotoa viikolta:


 
Palaillaan hei ehkäpä Virosta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...