perjantai 25. heinäkuuta 2014

Juhlan aika, nääs.

 
Vetäydyn juhlimaan pariksi päivää elämäni suurinta tähänastista saavutusta - yliopistosta valmistumista. Itse seremonia on maanantaina, mutta mini-lomani töistä alkoi tänään, aurinko porottaa ja mun juhlavieraani Suomesta saapuu illalla. Onko puoli lähisukua liioittelua? Ei mun mielestä. Vaikkei yliopistotutkinto nykypäivänä mikään harvinaisuus ole ja tiedän että mun kanssa samat paperit saa viisitoista muutakin, olen silti tosi onnellinen ja ylpeä omasta saavutuksesta. Eikä tässä vain pelkkää tutkintolappusta fiilistellä, vaan koko Lontoossa viettämääni aikaa. Nää on ollut upeat, haastavat ja muistorikkaat kolme vuotta mun elämästä, joita on syytäkin juhlia!

PS. Apua, mulla ei vieläkään ole valmistujaismekkoa! Pitää houkutella sponsorit kaupoille...

Postauksen kuvat: Wildfox

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...