keskiviikko 27. elokuuta 2014

Elokuun parhaat ja loppukesän fiiliksiä


Elokuussa mm. pyöräilin Mersean saarelle itäiseen Essexiin viikonlopuksi, fiilailin Lontoota, koukutuin raparperi-limuun ja olin mallina laukkumerkille. Niin ja tehnyt töitä about kuutena päivänä viikossa... Notting Hillin carnevaalitkin jäi töiden takia välistä, mutta onneksi tuolta bank-holiday maanantailta tulee sentään tuplapalkka.

Oon vähän kahden vaiheilla siitä, että onko syksyn tulo jees vai ei. Tämä kesä hujahti jonnekin ihan kuin huomaamatta, ja vaikka kyseessä onkin aikalailla jokavuotinen ilmiö, niin tällä kertaa tuntuu oikeasti siltä etten oikeasti ehtinyt tehdä paljon mitään koko kesänä. Vaikka olihan mulla mieletön lomaviikko Virossa ja mega-ihanat valmistujaiset,silti. Alkukesä kului verkostoitumis-tapahtumissa, työnhaussa ja mitä-mä-teen paniikissa, sitten lomailtiin pikkusen ja heinäkuun puolesta välistä lähtien oon tehnyt raivoisasti töitä. Ja ihan pian on jo syyskuu - kuukausi, joka voi näillä leveyspiireillä olla ihan kesäinen tai syksyinen. Parin kaatosadepäivän jälkeen oon aikalailla hylännyt haaveet intiaanikesästä, joskin sellaiselle olisi reilun viikon päästä tilausta! Me lähdetään nimittäin päättämään kesä Isle of Wightilla pidettäville Bestival -festareille.

Syksyyn siirtymisessä on lisäksi jännää se, että tämä on tosiaan ensimmäinen vuosi mulle ikinä, kun kouluun ei ole paluuta. Ja se on kuulkaas vähän haikeaa! Yks päivä työvuorossa havahduin ajatukseen, että tämä on nyt mun päätoiminen puuha - työnteko. Kun syksy ja talvi tulee, mä olen yhä täällä, enkä opiskelemassa. Onneksi mulla on sentään useampi työ, niin ei pidä tehdä joka päivä samaa juttua, ja työtahtikin tulee pikkasen rauhoittumaan kun yksi pesti päättyy syyskuun lopulla. Oikeestaan ajatus tulevasta syksystä ei tunnu sen hassummalta - kunhan vaan totun ajatukseen, etten enää palaakaan opintojen pariin :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...