perjantai 22. elokuuta 2014

Syksyn toivelista

Tässä perinteinen "back to school" kollaasi, eli toivelista syksylle - vaikka tämä vuosi onkin ihka ensimmäinen elämässäni, kun kouluun ei olekaan paluuta.


Kuvat: Monki, JD, ZaraSuperdrug, Chemist Direct, Vans, American Apparel


Toiveissa printti-bomber, lilan rusehtava huulipuna ja kiva pipo kypärän alle. Eniten tilausta on kuitenkin uusille kengille, ja tällä hetkellä näyttää siltä, että palkkapäivänä lähtee tilaukseen varmaankin elämäni ensimmäiset Niket sekä toivottavasti myös pari Vansseja. Mun aiemmissa on jo tusinan verran reikiä :D Oon myös hiljattaen oivaltanut, että Niken juniori-mallin kengäthän yltää kokoon 38 saakka ja niissä hinnat on paljon edullisemmat, kuin aikuisten malleissa, vaikka sama tuote onkin kyseessä. Tässä kuussa mulla ei ollut yhtään ylimääräistä kiitos eräiden festarilippujen oston sekä mukavan pienen yllärin nimeltä "kunnallisverot", joten oon suhteellisen innoissani tästä loppukuun palkkapäivästä ja mahdollisuudesta ostaa jotakin muutakin kuin ruokaa.

Jos joku muuten ihmettelee, miksi teen näitä semi-lapsellisia visuaalisia toivelistoja, niin tykkään niistä siksi, että ne auttaa mua hahmottamaan mitä mä oikeasti tulen ostamaan ja rajaamaan hankinnat. Kun tulot on pienet, on tärkeetä ettei hukkaostoksia tule - myöskin on kiva miettiä, miten uudet ostokset sopisivat yhteen jotta saa paremman käsityksen siitä, tuleeko niitä käytettyä ja että sopiiko ne edes omaan tyyliin. Kaiken kaikkiaan koen ettei heräteostoksia tule ja oon hankintoihini tyytyväisempi, kun oon niitä jonkun aikaa suunnitellut ja harkinnut :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...