sunnuntai 14. syyskuuta 2014

Bestival by day

Moikka pitkästä aikaa!! Bestival -festarit Isle of Wightilla on nyt juhlittu, ja tässä tulee eka satsi kuvia. Kun mä muokkailin näitä tossa yks ilta, tuli ihan kauhee morkkis siitä, että festarit on jo ohi - Bestival oli ehdottomasti paras mahdollinen päätös kesälle, sanoinkuvailemattoman mahtava kokemus! Jonkun mielestä voi kuulostaa vähän hölmöltä puhua näin onnellisena festareista, mutta mulle se oli just mitä mä tähän hetkeen elämässäni, syksyn kynnykselle ja uuteen elämänvaiheeseen kaipasin: Neljä totaalisen fantastista päivää täynnä kavereiden kanssa mitä hölmöimmille asioille räkättämistä, hyvää musaa ja ruokaa, sekä vapautta tehdä mitä vain aamusta iltaan.

Artisteista/bändeistä mä fiilailin Dan Le Sacia, OutKastia, London Grammaria, The Kooksia, Annie Macia, Chase & Statusta, Reeps Onea, Foalsia... ja olihan tuolla luonnollisesti joku pari sataa esiintyjää ja dj:tä joista en ollut kuullutkaan. Ja monta jotka olisi kai pitänyt tietää... Meillä ei kuitenkaan ollut mitenkään tiukkaa aikataulua ja musan lisäksi ohjelmassa oli tietty paljon yleistä hengailua, siidereitä, upeissa festari-puitteissa samoilua ja ruokakojujen kartoitusta. Tässä fiiliksiä Bestivalista päiväsaikaan:



Jatkoa tulossa!

2 kommenttia:

  1. mun pari kaveria oli tuolla, kateellisena kuuntelin kuinka hyvä reissu oli ollut! Upeita kuvia kyllä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Ens vuonna sun pitää mennä mukaan:)

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...