perjantai 21. marraskuuta 2014

Hitchin

Pari viimepäivää mä olen ollut Hitchin:issä, seuraavanlaisissa meiningeissä:

 
Hitchin on pieni mutta mielestäni aika sielukas ja idyllinen kylä Hertfordshiressä, vain 40 mailia Lontoosta pohjoiseen. Tää on vähän Salisburyä pienempi mutta aika samanoloinen paikka, ja vieläpä täynnä tudor -tyyppistä (?) arkkitehtuuria, joka on mun sydäntä lähellä! En ollut edes kuullut Hitchin:ista ennen näitä täällä vietettyä muutamaa päivää, enkä tiedä miksi olisin kuullutkaan, mutta kiva pysähtyminen tää oli. Päivisin mä olen istunut kahviloissa läppärini kanssa työntouhussa: lähinnä lähetellyt hulluna sähköposteja ja maistanut varmaan puolta tusinaa jouluisia kausimakuja kaakaoista, chai-latteista ja creme frappeista... Meidän muuten ihan kivassa hotellissa internet ei nimittäin toiminut juuri ollenkaan! Iltaisin Ryanin tultua töistä me ollaan pönötetty pubeissa ja ravintoloissa, ja nautittu Lontoota alhaisemmasta hintatasosta. Ei hassummat pari päivää, vaikka kahvilakiintiö on mulla nyt hetkeen täynnä ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...