maanantai 1. joulukuuta 2014

December 1st

Joulukuun ensimmäinen on kulunut täällä Nurmijärvellä vähän kivuliaissa merkeissä - kaksi viisaudenhammasta vedettiin aamulla ulos ja nyt mä lepäilen kotosalla leuka jumissa ja verenmaku suussa. Ajattelin sitten että täältä sängyn pohjalta voisi väsätä tutun jokavuotisen joulutoivepostauksen! Tänä vuonna suurin lahja on itseasiassa jo hankittu, mutta muuten toiveissa ollaan aika hemmottelulinjoilla. Tässä siis kaikenlaista sekä silmää että kehoa hellivää, mitä ostoslistalta löytyy jouluksi - tai itseasiassa jo myös nyt joulunalusaikaa varten. Ja myönnetään, että listalta löytyi muutama ihan oikeasti tarpeellinenkin juttu, kuten vaikka sadetakki, mutta kun kivannäköisen sellaisen löytäminen tuntuu aivan mahtavalta tehtävältä...

 

Kuvat: Lumene, Lush, Vichy, Asos, Victoria's Secret, Pukka

1. Oon kuullut nyt aika monesta suunnasta hehkutusta tästä uudesta Lumenen Blur -meikkivoiteesta, joten ajattelin, että nyt Suomen visiitillä on pakko napata se mukaan. Stockalta tää jo löytyikin, muutaman euron alennuksesta :)

2. Söpö pipo oli pakko sisällyttää listaan vähän puoliksi rekvisiittana. Saisinkohan mä porattua mun pyöräilykypärään ton tupsun kokoisen reiän?

3. Muutama juttua Lushista joululomalle. Olen vasta tänä syksynä havahtunut Lushin mahtavuuteen - merkin valikoimista löytyy kaikenlaista ihanaa käsintehtyä kosmetiikkaa, tai siis lähinnä kaiken maailman ihania kylpy ja suihkutuotteita.

4. Kylpypommeja hotellien kivoja kylpyammeita varten!

5. Ei ole joululistaa ilman alusvaatteita! Erilaiset urheilutopit on ollut mun valinta jo about parin vuoden ajan, heti siitä hetkestä lähtien kun hokasin, miten mukavat ne on päällä.

6. Vanssit. Aiempien lentäessä lukuisten reikien kera roskiin kesän lopulla lupasin hankkivani uudet, mutta projekti on yhä käynnissä.

7. Teetä! Eniten rakastan erilaisia minttu, chai ja yrttiteitä, joiden hörppimisestä on muodostunut ihana iltaperinne. Tee rauhoittaa.

8. Lisää kylpyjuttuja - kovasti on jo ammeet selvästi mielessä ;) Meillä on kotonakin tosiaan kylpyamme, mutta se houkuttelee vain hätätapauksissa... Syy ei liene mysteeri, kun asuinmaana on Englanti?

9. Auttaiskohan tollanen yöllä kasvoilla vaikuttava detox-rasva mun ihoon joka luulee vieläkin olevansa teini-iässä?

Lisäksi vielä täältä ne jokavuotiset fazerin joulusuklaat, namit ja glögit Lontooseen, ja mun ensimmäisen Britti-joulun viettoon on aika hyvät lähtökohdat!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...