perjantai 8. toukokuuta 2015

Candy colour

Tein viime kuussa taas pienen photoshootin kaverini laukkubrändin My Green Bagin kanssa. Kuvattiin eräitä "tilannekuvia" sekä turkoosia ja lilaa nahkareppua kahdessa eri koossa (medium & large), kera kahden yksinkertaisen stailaamani asun. Lopputulos ei ole hassumpi, vaikka kyllä snadista jäykkyydestä huomaa, etten mä paljon ole tottunut olemaan kameran edessä.

Nämä ja My Green Bagin kaikki reput ja laukut löytyy mm. täältä. Oma lempparini on ehdottomasti turkoosi isommassa koossa!


Mitä sanotte, iskeekö karkkireput?

Näistä kuvista muuten huomaa tosi selkeästi, kuinka mun hiuksissa on näin talven jäljiltä tuollainen luonnon oma ombre, vuodenaikojen aiheuttama liukuvärjäys - näyttää ihan kuin tyveä olisi tummennettu ja latvoja vaalennettu asteella. Tosiasiassa kuitenkin tämän värisessä tukassa muuttuu sävy kesän ja talven välillä luonnostaan uskomattoman paljon: Kesän lopussa on pää yleensä palanut auringossa kellertävän vaaleaksi, kun taas talvisin ulos puskeva hius on vuosi vuodelta tummemman vaaleaa. Saa siis nähdä, pitääkö aurinkon valo mut aikuisuutenikin blondina vai tuleeko musta pikkuhiljaa tummempihiuksinen.

Ihanaa perjantaita ja viikonloppua sinne kaikille! Mä otan jälleen jalat alle, sillä lähdetään parin tunnin päästä ajamaan poikien kanssa kohti Bristolia. Mennään moikkaamaan meidän siellä asuvia kavereita, ja oon luonnollisesti superinnoissani, koska Bristol. Tätä on odotettu!

2 kommenttia:

  1. Ihanan värisiä!!! :0 Jos osaisin käyttää reppua niin ehottomasti tuo violetti tulis ostettua. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, mä taas olen reppu-ihminen henkeen ja vereen - fillaroidessa must! x

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...