perjantai 22. toukokuuta 2015

Kesä ja kauhusandaalit tulee!

Sain toissapäivänä aika erikoisen innostuksen... Lemme explain. Mulla on ollut tulevaa matkaa varten laiskahkossa haussa mukavat, matalapohjaiset ja niin fillarointiin kuin ideaalisesti myös pieneen trekkaamiseen sopivat sandaalit. Kivannäköisten kriteerini täyttävien sandaalien löytämisestä olen kuitenkin ollut aikalailla yhtä itsevarma, kuin tämän vuoden Suomen euroviisumenestyksestä... eikä ne muodin harjalla jo pari vuotta keikkuneet Birkenstockit ole mun tyyliä nekään. Olin jo oikeastaan luovuttanut ja ajattelin, että mieluummin olen ilman kun hankin jotkut epämukavat tai rumat yksilöt, kunnes sattumalta törmäsin Teva -merkin sandaaleihin.
 
Aluksi lähinnä huvitti, sitten ajattelin että noihan voisi toimia vitsillä ja nyt en tosissani osaa päättää että vihaanko vai rakastanko näitä. Tevan sandaalit muistuttaa hyvin läheisesti niitä aivan kamalia sportti-sandaaleita, joista keski-ikäiset suomalaisturistit tunnistaa tropiikissa, ja joista olen ilkkunut lukuisia perheenjäseniäni jo varhaisteini-iästä lähtien... Apua.


Enpä olisi koskaan uskonut näkevääni päivää jolloin etsin pitkin nettiä parhaita hintoja, värejä ja kuoseja tämän näköisiin sandaaleihin pohdiskellen, että missähän niitä pääsisi sovittamaan. Tevat kuuluvat ehdottomasti sarjaan niin kamalat, että oikeastaan aika hienot. Melkoisen mukavat niiden pitäisi ainakin olla, eli siinä mielessä myös sopisivat mun tarkoitukseen.


Eniten tykkään tuosta varvassandaali-mallista, mutta pakko myöntää että myös nuo perinteisemmät sporttisandaalit näyttää jotenkin ihan hauskoilta... Näitä pitäisi kyllä päästä sovittamaan ennen mitään ostopäätöstä. En myöskään oikein osaa päättää, olisko simppelit mustat vai värikkäät kuviolliset paremmat. Tai sitten voi olla että tulen jo parin päivän kuluttua järkiini ja häpeän siinä vaiheessa silmät päästäni, että julkisesti ikinä mitään näistä sandaaleista kirjoitin :D

Kuvat: Teva
 
Mitä sanotte? Ihan kamalat vai kamalan ihanat? Oma mielipide on vielä vähän hämärän peitossa, mutta vakavassa harkinnassa nämä siitä huolimatta ovat :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...